Levering/Sikker betaling/Garanti

Hurtig og gratis levering

Hos Lovecar kan du nyde godt af gratis levering med Mondial Relay-transportøren.

Vi tilbyder 3 leveringsmetoder: Mondial relay, DPD Predict og GLS kun for snesokker.

Du kan få din bestilling leveret i Frankrig, Monaco, Korsika og Belgien (i bjergområder, på franske øer og Korsika kan der være ekstra transportomkostninger).

For de franske oversøiske departementer og territorier skal du blot oprette din adresse gratis på http://www.shopiles.fr/ og derefter afgive din bestilling på vores websted. Pakken vil blive leveret til din shopiles-adresse, som vil levere pakken direkte til dit hjem i DOM TOM!

Gratis levering i et relæsted efter eget valg

Du er ikke tilgængelig for at modtage en levering? Vælg en af de 3800 Point Relais i hele Frankrig! Levering er gratis. Din pakke vil være tilgængelig i dit Point Relais 5 arbejdsdage efter, at vi har sendt den. Vores ordrer behandles inden for 24 timer på hverdage. Enhver ordre afgivet fredag efter kl. 11.00, lørdag eller søndag, vil blive behandlet fra mandag.
Hvordan fungerer det?

  • Når du afgiver din bestilling, skal du vælge Mondial Relay-levering i forbindelse med valg af transportør. Et vindue åbnes og tilbyder dig de forskellige relæpunkter, der ligger tættest på din leveringsadresse.
  • Markér det Relay point, du ønsker, og gennemfør derefter din bestilling
  • Vores tjenester sender en e-mail med dit sporingsnummer, og Mondial Relay sender en anden e-mail med en angivelse af leveringsdatoen.

Leveringstider Levering inden for 2 til 3 arbejdsdage, levering på lørdage, undtagen søn- og helligdage.
Vejledende tid, ikke garanteret.
En forsinkelse i forhold til disse sædvanlige tider kan ikke give anledning til nogen form for kompensation.

Levering i hjemmet eller på kontoret i Frankrigs hovedstadsområde mod et gebyr

PREDICT er en tjeneste fra transportfirmaet DPD. Det er en leveringstjeneste efter aftale på de datoer og tidspunkter, der foreslås via SMS efter forsendelsen. (Derfor er det vigtigt at angive dit mobiltelefonnummer ved bestilling) Bemærk: Hvis du ikke svarer på SMS'en/emails fra PREDICT-tjenesten, vil leveringen blive foretaget som standard mellem kl. 8 og 18.

Hvordan virker det?

  • Det er vigtigt at oplyse et gyldigt mobiltelefonnummer for at kunne benytte PREDICT-tjenesten.
    VIGTIGT: PREDICT-tjenesten bruger den fuldstændige adresse, som du angav på tidspunktet for din bestilling, til at levere din vare. I tilfælde af en adresseændring (primært postnummeret) vil leveringen blive foretaget på normal vis mellem kl. 8 og 18.
  • Når du afgiver din bestilling, skal du vælge DPD Predict time slot delivery i forbindelse med valg af transportør og derefter afslutte din bestilling.
  • Når din ordre er blevet afsendt, får du en SMS med leveringsdatoer og -tidspunkter (med 3 timers mellemrum).
  • Du vælger det forslag, der passer dig, og svarer via SMS (prisen afhænger af din operatør) eller på Websiden fra DPD for at få flere valgmuligheder (andre datoer/tidspunkter, anden adresse, relæ afhængigt af ordrens berettigelse, en nabo eller DPD-bureau).
  • På den planlagte leveringsdag modtager du en sms, der minder dig om det leveringstidspunkt, du har valgt.

Frister
Levering inden for 2 til 3 arbejdsdage, undtagen lørdage, søndage og helligdage.
Vejledende frist, ikke garanteret.
En forsinkelse i forhold til disse sædvanlige frister kan ikke give anledning til nogen form for erstatning.

logo-gls-125.jpg

Gratis levering til hjemmet kun for snesokker

Vores ordrer behandles inden for 24 timer på hverdage. Alle ordrer afgivet fredag efter kl. 11.00, lørdag eller søndag, vil blive behandlet fra mandag.

Hvordan virker det?

  • Normalt leveres en pakke til dig personligt. Du bekræfter modtagelsen ved at underskrive GLS-chaufførens følgeseddel. Et andet medlem af din familie kan også modtage pakken for dig.
  • Hvis du ikke er hjemme, spørger GLS en nabo, om han/hun kan hente din pakke. Hvis ingen nabo kan modtage den, videresender GLS pakken til agenturet (distributionscenteret) i afventning af yderligere instruktioner fra modtageren om en anden levering.
  • Leveringsbrev: Hvis pakken ikke kunne leveres direkte til modtageren, efterlader GLS-chaufføren et leveringsbrev med vigtige oplysninger som f.eks. navn og adresse på naboen, som pakken blev leveret til, og mulighederne for at arrangere en ny levering.
Frister
Levering inden for 2 til 3 arbejdsdage, undtagen lørdage, søndage og helligdage.
Vejledende tidsramme, ikke garanteret.
En forsinkelse i forhold til disse sædvanlige tidsrammer kan ikke give anledning til nogen form for kompensation.

SIKKER BETALING


Vi bruger den nyeste teknologi til at beskytte dine betalingsoplysninger og sikre, at de behandles i et sikkert miljø. Alle dine oplysninger behandles strengt fortroligt, og vores SSL-certifikat sikrer, blandt andre beskyttelsesforanstaltninger, en krypteret transaktionsforbindelse. Tilstedeværelsen af 2 indikatorer garanterer, at vores websted er sikkert:
- Vores URL begynder med "https://". 's' står for 'secure'
- Der er en hængelås i adresselinjen.

Dine forskellige betalingsmetoder


På vores websted er dine transaktioner sikret via Société Générale's Sogenactif-system. Vi accepterer betaling med : CB, Mastercard og Visa. Hertil skal du bruge dit kreditkortnummer, dets udløbsdato og kryptogrammet (de sidste 3 cifre på bagsiden af kortet). På betalingstidspunktet vil du blive overført til en sikker platform, hvor de udvekslede data er krypteret, intet vises eller gemmes under transaktionen.


Det er muligt at betale dine køb i 3 rater gratis via direkte debitering og dertilhørende administrationsgebyrer. For at benytte denne betalingsmetode skal den samlede ordre være på over 60 €. Hertil skal du bruge dit kreditkortnummer, dets udløbsdato og kryptogrammet (de sidste 3 cifre på bagsiden af kortet). Det samlede beløb for din bestilling vil blive opdelt i 3. Det første beløb vil blive opkrævet med det samme, de 2 andre vil blive opkrævet på samme dato, de følgende 2 måneder. For en ordre på 60 €, der er bestilt den 04/05/2022, vil vi f.eks. trække 20 € den 04/05/2022, 20 € den 05/05/2022 og 20 € den 06/05/2022. Som ved kontant betaling med kreditkort er bankplatformen fuldstændig sikker


I øjeblikket er denne betalingsmetode kun tilgængelig for onlinebestillinger (ikke dem, der valideres telefonisk med kundeservice).
Din betaling vil tage et par minutter:
1. Vælg PayPal som din betalingsmetode, når du gennemfører din ordre.
2. Du vil blive omdirigeret til PayPal's Websiden for at foretage betalingen.
3. Hvis du allerede er PayPal-kunde, kan du logge ind med dine login-oplysninger og bekræfte betalingen. Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du oprette en og bekræfte betalingen.
4. Du vil blive omdirigeret til vores hjemmeside, når din ordre og betaling er blevet valideret.


Du kan også vælge at betale os via bankoverførsel. Din bestilling gemmes i 7 dage, hvorefter den annulleres. Når din bestilling er afgivet, modtager du vores bankoplysninger pr. e-mail. Bemærk: angiv venligst dit ordrenummer i overskriften på din bankoverførsel. Så snart vi har modtaget din overførsel, og den er blevet bekræftet af vores regnskabsafdeling, vil vi sætte din ordre i valideret betaling og påbegynde produktionen af den.

cheqe.jpg

Når du betaler med check, gemmes din ordre i 7 dage og vil blive bekræftet ved modtagelse af betalingen. Efter denne periode annulleres den. Checken skal sendes til følgende adresse
TAILLEURAUTO.COM
2 rue du Maréchal Leclerc
59115 Leers


Bemærk: Husk at angive ordrenummeret på bagsiden af checken.
Artiklerne vil først blive fremstillet, når checken er modtaget og valideret af vores regnskabsafdeling.
Angiv venligst det samlede beløb inkl. moms (20 %) for din bestilling.

GARANTI

Som et bevis på kvaliteten af vores produkter er vi det eneste sted, der sælger specialfremstillede bilovertræk og tæpper, som tilbyder en garanti på vores produkter.

 

Alle vores specialfremstillede covers er garanteret i 2 år.
Vores bedste, bedste, bedste og bedste gulvmåtter i gummi er garanteret i 1 år.

 

Der ydes ikke garanti for vores presenninger. Men hvis dit produkt har en fabrikationsfejl, efter at du har modtaget det, bedes du sende en serviceanmodning ved at klikke her

 

Nærmere oplysninger om vores garantier findes i artikel 6 i vores generelle salgsbetingelser, som er som følger

Lovecar.dk yder et års garanti på Premium-, Best- og gummimåtter og to års garanti på specialfremstillede betræk for enhver defekt eller materialefejl begrænset til gratis reparation, ombytning af den vare, dele eller tilbehør, som Lovecar.dk har anerkendt som defekt, eller tilbagebetaling, hvis producenten beslutter, at de to første løsninger ikke er mulige.

Vores Best-, Premium- og gummimåtter har 1 års garanti. For at gøre krav på garantien bliver du bedt om at indsende et foto af den defekte vare. Garantiperioden starter på ikrafttrædelsesdatoen for ordrebekræftelsen, der sendes pr. e-mail efter købet.

Lovecar.dk accepterer ikke returneringer, når den kontraktlige garanti er udløbet. Kontraktgarantien er ikke gyldig i tilfælde af normal slitage af produktet, dele eller tilbehør. Garantien bortfalder i tilfælde af skader på produktet forårsaget af dårlig vedligeholdelse, forkert håndtering eller misbrug af produktet (cigarethuller, snask, pletter osv.). Garantien bortfalder også i tilfælde af reparationer, der udføres på produktet (enten personligt eller af en fagmand) uden forudgående samtykke fra vores kundeservice.

I tilfælde af fejl fra vores side på det produkt, der er omfattet af garantien, forbeholder Lovecar.dk sig ret til at tilbyde kunden et produkt eller tilbehør med tilsvarende egenskaber.